23 stycznia 2013

Konkurs "Dla Peggi do pracy" - WYNIKI

I oto nadszedł dzień podjęcia ostatecznej decyzji i wyłonienia zwycięzcy konkursu :-) Na początek pragnę jednak podziękować wszystkim uczestnikom, a raczej uczestniczkom. Dziękuję za każdy przepis jaki dostałam - a wszystkie okazały się smakowitymi kąskami :-D Niestety nie zdążyłam jeszcze wszystkich wypróbować, ale na pewno to uczynię w niedalekiej przyszłości ;-)


KONKURS "DLA PEGGI DO PRACY" - WYNIKI

Muszę napisać, iż wybór wcale nie był prosty. Nawet pisząc ten post cały czas waham się z wyborem zwycięzcy. Dlatego też postanowiłam oprócz nagrody głównej przyznać jednak dwie nagrody pocieszenia, a nie tak jak zapowiadałam jedną. 
Ale do rzeczy :-)


Nagrodę główną - czyli uśmiechnięty zestaw sztućcy

 

zdobywa:

 Aleksandra Koniecko

 za przepis

Śniadaniowa szpinakowa tortilla ze zdrowym wnętrzem


 Przepis urzekł mnie prostotą i możliwością mega szybkiego wykonania, a do tego naprawdę rewelacyjnym smakiem, no i nie upaprałam się jedząc ;-)

 **********

Nagrodę pocieszenia nr 1 - zestaw silikonowych foremek


 zdobywa:

Kamila Wojciechowska

za dwa przepisy

Babeczki z pieczarkami i serkiem topionym


oraz
Róże z nadzieniem szpinakowym

Przepisy są świetne, mimo pieczenia można je szybko "uczynić" nie brudząc przy tym tony naczyń. Można również wykonać większą ilość i zamrozić, co jest dużym ułatwieniem. Na razie przetestowałam jeden, ale składniki drugiego również dają gwarancję DOBREGO smaku :-)
 **********

Nagrodę pocieszenia nr 2 - zestaw papilotów do muffinek 


zdobywa:

Sylwia Ładyga
za przepis
 PEŁNOZIARNISTE TOSTY Z PIANKĄ JAJECZNĄ , SOCZYSTYM KURCZAKIEM I ŚWIEŻYMI WARZYWAMI



Przepis zdobył me serce, ale... ileż można piec i smażyć do jednej kanapki i to jedzonej na drugi dzień? :-P
Nie wątpię jednak, że efekt będzie pyszny i na pewno będę korzystać z tego przepisu nie raz ;-)

 **********

Żałuję, iż więcej nagród nie mam bo chętnie nagrodziłabym również pozostałe uczestniczki

Agatę Gaczoł
i
a la Gosia

A wszystkie przepisy możecie znaleźć TU :-)

Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam na kolejne ;-)


4 komentarze:

  1. super. Foremki mi się przydadzą, bo zbieram ostatnio foremki. U mnie nigdy ich dość, bo w końcu ma kto jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja Cieeee,ale nioespodzianka dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co - zasłużyłaś sobie :-D Nagrody postaram się wysłać maksymalnie w przeciągu tygodnia czasu ;-)

      Usuń

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...