2 stycznia 2013

Konkurs "Dla Peggi do pracy"

Witam wszystkich i zachęcam do udziału w moim pierwszym konkursie. Miałam go ogłosić na szóstą miesięcznicę, ale jakoś wytrzymać już nie mogę. W każdym razie wyniki na pewno pojawią się w jej okolicy ;-)


KONKURS "DLA PEGGI DO PRACY"


Po nazwie konkursu możecie się domyślić na czym będzie polegał. Mam mały problem - w pracy przeważnie jem kanapeczkę z jakąś wędliną i serek waniliowy lub wiejski. Po kilku miesiącach ten zestaw zaczyna mi jednak wychodzić bokiem. I tu zadanie dla Was :-)

Wykonajcie danie (sałatkę, kanapki, cokolwiek), które da się zamknąć w pojemniczku, zanieść do pracy i zjeść bez podgrzewania. Jedzonko takie powinno ładnie wyglądać, nie opływać nadmiarem sosów, być smaczne :-) 

Osoba, której danie najbardziej mi się spodoba otrzyma ten oto uśmiechnięty zestaw:

Konkurs "Dla Peggi do pracy"

ZASADY KONKURSU:
  1. Wykonaj danie o którym mowa powyżej, umieść obok karteczkę z napisem "Dla Peggi do pracy" i sfotografuj.
  2. Zdjęcie dania wraz z przepisem wyślij na mail: peggiwkuchni@wp.pl . W mailu powinny też znaleźć się Twoje dane (imię i nazwisko oraz adres).
  3. Konkurs trwa od 02.01.2013 do 20.01.2013r.
  4. Wyniki ogłoszone zostaną 23.01.2013r (jeśli będzie dużo zgłoszeń zastrzegam sobie możliwość zmiany terminu).
  5. Nadesłane zdjęcia wraz z przepisami pojawią się na moim fan-page'u w folderze konkursowym.
  6. Organizatorem oraz sponsorem konkursu jestem ja :-)
  7. Nagroda wysłana będzie listem poleconym priorytetowym tylko na terenie Polski.
  8. Przewidziana jest jedna nagroda pocieszenia ;-)
Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy :-)

4 komentarze:

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...