14 kwietnia 2013

Puchaty omlet z jeżynami

Kilka dni temu dotarta do mnie omletowa patelnia wylosowana w jednej z kulinarnych akcji, a dziś przystąpiłam do testowania. Przyznam że spodziewałam się innego modelu, a ten otrzymany całkowicie mnie zaskoczył i byłam co do niego bardzo nieufna. Jak się okazało nie było nad czym dumać, bo patelnia i jej rozwiązanie jest bardzo fajne. Jedyny problem nastąpił przez fakt, iż jak zwykle nałożyłam zbyt dużą ilość ciasta :-D Niemniej, mimo iż omlet nie wyglądał idealnie to był bardzo smakowity ;-)

Puchaty omlet z jeżynami

PUCHATY OMLET Z JEŻYNAMI

2 jaja
1 łyżka mąki z ciecierzycy
1 serek bieluch
garść jeżyn
2 łyżki brązowego cukru
szczypta soli
1 łyżeczka masła


Oddzielamy białka od żółtek. Białka ubijamy na sztywną pianę z 1 łyżką cukru i szczyptą soli. Następnie dodajemy po jednym żółtku dalej ubijając. Po otrzymaniu puszystej masy jajecznej dodajemy mąkę i delikatnie mieszamy łyżką.
Serek miksujemy z pozostałym cukrem i kilkoma jeżynami (3-4).
Na rozgrzanej patelni rozpuszczamy masło, wylewamy masę jajeczną i gdy się lekko zetnie dodajemy jeżyny. Gdy spód się zarumieni przy pomocy dużego talerza odwracamy omlet na drugą stronę i rumienimy ją.
Podajemy polany serkiem.

Omletowa patelnia




Puchaty omlet z jeżynami

Puchaty omlet z jeżynami


SMACZNEGO :-)



Przywołujemy wiosnę!!!



1 komentarz:

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...