7 marca 2013

Papryka faszerowana w cieście francuskim

Dziś przepis, który tuptał za mną już drugi tydzień. Miałam smaka na paprykę i tak sobie myślałam co by tu z niej zrobić. Oczywiście za długo myślałam, a zrobiłam raz dwa i wcale nie z tym nad czym tak dumałam ;-) Jak zwykle wyszło łatwo, szybko, smacznie i nawet całkiem ładnie ;-)

Papryka faszerowana w cieście francuskim

PAPRYKA FASZEROWANA W CIEŚCIE FRANCUSKIM


1 papryka
1 kiełbaska chorizo
1 jajko na twardo
4 plastry sera żółtego
1/2 opakowania ciasta francuskiego


Paprykę myjemy, przekrawamy na pół i usuwamy gniazdo nasienne. Oczyszczone połówki papryki wykładamy plasterkiem żółtego sera, na żółty ser wykładamy pokrojoną w kostkę kiełbaskę chorizo z jajkiem na twardo. Na wierzch układamy kolejny plasterek żółtego sera. Do środka możemy również włożyć drobno posiekany szczypiorek bądź inną zieleninkę ;-)
Ciasto francuskie przekrawamy na pół i na każdej z połówek na środku układamy paprykę (żółtym serem do góry). Boki ciasta nacinamy w paski około 1cm szerokości - wzdłuż linii ciasta (po każdej stronie tyle samo nacięć). Każdy pasek kolejno zawijamy do góry i lekko na skos (raz prawy raz lewy), aż zawiniemy całą paprykę. Zawiniętą paprykę możemy posypać ulubionymi ziołami.
Zapiekamy przez około 15 minut w temperaturze 200 stopni.

Papryka faszerowana w cieście francuskim

Papryka faszerowana w cieście francuskim



SMACZNEGO :-)



Zimowe szaleństwa


1 komentarz:

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...