5 września 2012

Mozzarellowe śniadanie

Dziś coś trywialnie łatwego, ale i smacznego. Moje śniadania najczęściej składają się z serka waniliowego lub wiejskiego i kilku kromek pieczywa chrupkiego. Lubię też mozzarellę, dlatego dziś podaję ekspresowe, mozzarellowe śniadanie. Posmakuje każdemu wielbicielowi tego pysznego sera i sałatki caprese :-)


MOZZARELLOWE ŚNIADANIE


3 kromki ulubionego pieczywa chrupkiego
1 kula sera mozzarella
1 pomidor
kilka listków świeżej bazylii
sól
pieprz

Ser mozzarella kroimy na plastry, pomidora myjemy i równie kroimy na plastry. Bazylię siekamy. Na pieczywie układamy kolejno: mozzarellę, pomidora, bazylię. Doprawiamy solą i pieprzem wg własnego uznania.

Mozzarellowe śniadanie


Zamiast pieczywa chrupkiego możemy oczywiście użyć pszenną bułeczkę i posmarować ja masłem. Będzie równie pysznie, ale bardziej kalorycznie.

SMACZNEGO :-)



1 komentarz:

  1. Witam, chciałam Cię poinformować, że nominowałam twój blog do The Versatile Blogger Award. Więcej szczegółów możesz znaleźć tutaj http://grzechypodniebienia.blogspot.it/2012/09/the-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawia serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...