28 października 2012

Kanapka w jesiennych barwach na ciepło

Ostatnio napatrzyłam się na dania wykonane z użyciem ciasta francuskiego i postanowiłam też coś przygotować na szybko. Okazało się jednak, że w lodówce same resztki, ale nie ma tego złego... Uwinęłam się szybciutko i w 15 minut miałam gotowe pyszne ciepłe kanapeczki, a raczej kanapy :-) Posmakowały na tyle, że znikneły szybciej niż przewidywałam i na pewno częściej będę teraz robiła taką wersję kanapek :-)


KANAPKA NA CIEPŁO


2 pasy ciasta francuskiego o szerokości około 12 cm
10 ziaren kopru włoskiego rozbitych w moździerzu
1/2 sera camembert naturalnego (ok 60g)
2 plastry sera żółtego
2 - 3 plastry pasztetowej
1 nieduży pomidor
sól
pieprz
mieszanka ostrych przypraw w młynku


Ciasto francuskie rozkładamy na papierze do pieczenia. Na cieście (zachowując odstępy od brzegów) układamy pokrojony w plasterki ser camembert, rozdrobnioną pasztetową i pokrojony w kostkę żółty ser. Posypujemy przyprawami i układamy pokrojonego w małe cząstki pomidora.
Ciasto delikatnie zawijamy do góry i sklejamy brzegi. Nie musimy tego robić bardzo dokładnie, ale powinno być przynajmniej dobrze wywinięte w górę.
Wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 220°C i pieczemy przez około 10 minut - do zarumienienia się ciasta.

Kanapka na ciepło

Kanapka na ciepło

Kanapka na ciepło

Kanapka na ciepło

Kanapka na ciepło


SMACZNEGO :-)



2 komentarze:

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...