11 lutego 2015

Test Carex Kitchen


Carex Kitchen
Kilka dni temu otrzymałam do przetestowania antybakteryjne mydło w płynie Carex Kitchen. Przyznam, że byłam nastawiana sceptycznie. Od dłuższego czasu mam problem z dobraniem odpowiedniego dla siebie mydła, i już dawno nie kupowałam żadnego wonnego i pachnącego mydełka, bo za każdym razem kończyło się to swędzeniem, pieczeniem i tego typu podobnymi atrakcjami. Z mydłami Carex jednak nie miałam styczności więc szybko przystąpiłam do testowania :-)

Jak zapewnia producent Carex Kitchen posiada specjalnie opracowaną technologię neutralizującą nieprzyjemne zapachy. Usuwa zapach czosnku, cebuli lub ryby, który pozostaje na naszych dłoniach po przygotowywaniu posiłku, jednocześnie łagodnie pielęgnując i zapewniając ich higieniczną czystość.

Carex Kitchen używałam po:
- usuwaniu ości z wędzonej ryby (całe dłonie pięknie upaprane i wonne),
- krojeniu w piórka 700g cebuli.

Carex Kitchen
Pu umyciu rąk zapach ryby i cebuli rzeczywiście został szybko zneutralizowany. Nie wymagało to nawet powtarzania czynności, co przeważnie wymagane jest przy użyciu zwykłego płynu do naczyń czy mydła. Na dłoniach pozostał miły zapach, a skóra sprawiała wrażenie przyjemnie nawilżonej - nie ciągnęła, nie szczypała, nie swędziała :-)

Dodatkowo Carex Kitchen został przetestowany przez moją mamę, która była zadowolona, że pozbyła się ze skóry rąk czerwonej barwy po burakach jednocześnie jej nie podrażniając. Zrobiła również test usuwania zapachów z metalowych pokrywek od słoików, na których często zostają zapachy po przetworach. Woń przetworów została skutecznie usunięta, a jednocześnie pokrywka nie przyjęła zapachu mydła. Ta wiadomość jest zdecydowanie dobra, ponieważ nie znoszę gdy muszę zamknąć coś w słoiku używając pokrywki o innym mocnym zapachu.

Jak widać mydło spełnia swoją rolę! ;-) Jedyne do czego mogę się przyczepić to zapach - moim skromnym zdaniem niekoniecznie jest to limonka (o czym zapewnia producent). Ja jednak "nosem" nie jestem więc nie będę się mocno sprzeczać, a tak czy inaczej zapach jest przyjemny :-)

Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić Wam do stosowania ten produkt, a po więcej informacji o Carex Kitchen zapraszam na stronę producenta - TU :-)


Carex Kitchen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie posiadasz profilu na Blogger`ze, proszę zostaw przynajmniej pseudonim :-)

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...